Hoitajahaku 2018

Foorumit Hoitaja ja Yksärihaut Hoitajahaku 2018

Tämä aihe sisältää 41 vastaukset, 17 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Ronja 6 kuukautta, 1 viikko sitten.

• Julkaisija

Aleksi
    Ylläpitäjä
    • Postauksia: 907
    • Lauman johtaja

Hallavan hevoset kaipaavat kipeästi hoitajia taas ratsastustuntien pyörähtäessä käyntiin ja alkeistuntilaisten vilistäessä käytävillä. Tunneilla avustamisen lisäksi hoitajat pääsevät ratsastamaan hoitohevosillaan niiden vapaapäivinä (perjantai + joku muu) sekä touhuamaan kaikenlaista kivaa.
    Hoitajana pääset myös osallistumaan kaikkeen meillä järjestettävään toimintaan, leireistä roolipeleihin.

Hae alla tekemällä itsesi ja hahmosi näköinen hakemus! Romaania ei tarvitse kirjoittaa, mutta selvitä ainakin minkälainen hahmosi on, mistä pidät virtuaalihevosharrastuksessa ja ketä haluaisit hoitaa. Pelkkä lista ei riitä, sillä arvioin samalla kirjoitustasoasi ja motivaatiotasi.

Kaikille tallin hevosille otetaan nyt myös kakkoshoitajat, jotta instagrammista kaikki halukkaat pääsevät ainakin kokeilemaan hoitajatoimintaa täällä foorumin puolella!

Vielä ilman hoitajaa:
    Loki ja Rokki
    (päivitetty 8.12.)

• Tätä aihetta muokkasi 9 kuukautta, 2 viikkoa sitten  Aleksi.
    • Tätä aihetta muokkasi 7 kuukautta, 2 viikkoa sitten  Aleksi.
    • Tätä aihetta muokkasi 6 kuukautta, 1 viikko sitten  Aleksi.

Ronya Winter
    Osallistuja
    • Postauksia: 2
    • Maitovarsa

Hei! Olen Senni ja löysin vähän aikaa sitten tämän tallin. Olen seuraillut näitä tämän tallin touhuja jo jonkin aikaa ja nyt keräsin rohkeuteni kysyä hoitoponia/hevosta.

Enimmäiset toiveet minulla olisivat ehkä Rokki ja Celle. Totta kai muutkin kelpaavat!

Olen harrastanut ratsastus vuosia ja minulla on ollut pari hoitoponia. Muutimme vasta jonka takia en voi enää hoitaa niitä.

Ratsastajana olen päättäväinen mutten turhan vaativa. Koulutreenissä yritän saada hevosen mahdollisimman paljon kuulolle ja toimimaan niin miten minä pyydän.
    Esteillä mennään yleensä sellaisia esteitä mitkä tuntuu hyvältä eikä lähdetä nostamaan esteitä nopeasti.

Minusta tuntuu että unohdin kertoa jotakin… no mutta ei nyt tule heti mitään mieleen..
    ~Senni

Aleksi
      Ylläpitäjä
      • Lauman johtaja

Hei Senni, pääset Rokin hoitajaksi! Voit aloittaa tekemällä hahmojen alueelle itsellesi kaapin. Tervetuloa (:

Clivia Washington
    Osallistuja
    • Postauksia: 8
    • Maitovarsa

Moi! Olen Clivia ja tää talli on aivan ihana, haluisin täältä hoitsun, koska omaa hevosta ei ole vielä löytynyt!
    Oreo olisi todella ihana ja toinen ois Rokki. Oreon kanssa tähdättäis kisoihin ja sitten taas Rokin kanssa me voitais käydä vaikka maastoilemassa yms. Jos Oreo olisi hoitsuni niin se saisi paljon haleja, huomiota ja yhteisiä hetkiä minun kanssa! (: Rokin kanssa me käytäis kävelyillä ja ei tehtäis mitään kauheen ihmeellistä, Oreon kanssa voitais edustaa tallia jopa kansainvälisellä tasolla jos se on mahdollista!
    Ratsastusta olen harrastanut koko lyhyen ikäni ja hevosia mulla ei oo itsellä ollut muuta kuin vanhemmillani. Eka oli meillä kun olin jo ratsastanut 5 vuotta ja se oli ihana shettis Sandra! Sandrasta jouduttiin luopumaan kun kasvoin sille liian pitkäksi ja sitten hankittiin kaksi Eestinponia jotka olivat Nuuti ja Nooa 🙂 Ne tulivat meille jo ”vanhuksina” ja niiden kanssa ei mihinkään tähdätty. Niiden siirryttyä vehreimmille niityille olin vuoden ilman hevosia ja sitten löysin tän tallin joka on mun unelma ja nyt ollaan sitten tässä!
    Ratsastajana tähtään yleensä vähän liiankin pitkälle (hyvässä mielessä) Ja haluan aina sijoituksia kilpailuista! Me yleensä osallistutaan kaikkiin kisoihin mitä löytyy! Olen napakka ja varma ja en ota ylimääräisiä riskejä, jos jotain vikellys harjoituksia ja laukkamaastoja ilman satulaa ei lasketa! XD

Virtuaalihevosharrastuksessa pidän siitä että siinä voi tapahtua mitä vain ja siinä on vain mielikuvitus rajana! Mäkin varmaan unohdin kertoa jotain… XD

Aleksi
      Ylläpitäjä
      • Lauman johtaja

Hei Clivia, saat kyllä Oreon hoitsuksesi, mutta omalle hevosellesi et ole vielä saanut yksäripaikkaa. Se tulee hakea samalla tavalla haussa ja jotta paikan saa, tulee sinulla olla kokemusta nettitalleista (mitä siis saat hoitajana toimimisesta).
      Eli suosittelen että muokkaat hahmosi ratsastuskouluun sopivaksi (ei omaa hevosta, koska miksi joku olisi hoitajana jos sillä on myös oma hevonen) ja sitten jos parin kuukauden päästä mielenkiinto on pysynyt yllä, voit kehittää hahmoasi eteenpäin ja hankkia sille tänne oman hevosen. Sillä tavalla kaikki on realistisuuden lisäksi myös mielenkiintoisempaa!

Jos hoitajan pesti siis yhä kiinnostaa, voit alkaa hoitaa Oreota (:

Clivia Washington
      Osallistuja
      • Maitovarsa

Moi Aleksi, muutin mun profiilin ja ton tekstin ja nyt tää itekkin tuntuu kiinnostavammalta! Hankin varmaan parin kuukauden päästä (varmaan ens vuoden puolella) tänne hevosen itselleni ja sitten mietin myös että voisiko tänne foorumille tulla myynti hevosia? Se olisi oikein mukavaa ja sitten toisi lisää realistisuutta! Ja ihanaa että pääsin Oreon hoitajaksi! Ps. Kävin kaikki kurssit läpi, mutta haluaisin ehkä aloittaa treenaamaan Oreota vasta vähän ajan päästä, mutta kyllä nytkin käy! Saisin tarinoihin lisää mielenkiitoisuutta ja saisin niistä monipuolisempia, mieluusti kyllä kirjoitan pari tarinaa ennen kuin alan kirjoittaa treenauksesta!

Amor Helix
    Osallistuja
    • Postauksia: 3
    • Maitovarsa

Hei olen Amor ja olen seuraillut jo jonkin aikaa hallavan toimintaa ensin instagramin puolella ja nyt täällä.

Toivoisin että saisin hoitaa Loki’a sillä se vaikuttaa hyvin minulle sopivalta. Toki muutkin käyvät.

Olen harrastanut ratsastusta jo 10 vuotta ja hevosia on monia takanani. Etsin itselleni tällähetkellä hoitohevosta jonka kanssa kehittyä vielä enemmän ratsastuksessa

• Tätä vastausta muokkasi 9 kuukautta sitten  Aleksi.

Aleksi
      Ylläpitäjä
      • Lauman johtaja

Hei, haluisin kuulla vähän tarkemmin mimmonen hahmo sulla on? Minkä ikäinen, mistä tykkää, miltä näyttää ja millainen on luonteeltaan. Arvioin samalla vähän kirjotustaitoja ja erityisesti motivaatota (:

Amor Helix
    Osallistuja
    • Postauksia: 3
    • Maitovarsa

Olen siis Amor Josh Helix. Synnyin 20 vuotta sitten leijonaniityn tallille ja siellä kymmenen vuotiaana ensimmäisen kerran hevosen selkään noussut. Hevoset ovat aina olleet lähellä sydäntäni ja ensimmäinen hoitohevoseni olikin englannin täysverinen Alma. Tähän kymmeneen vuoteen on mahtunut ääripäästä ääripäähän olevia hevosia, niin kilttejä kuin vähemmän kilttejä. Koskaan ei ole tainnut hermoja hevosiin mennä. Äiti aikoinaan opetti tunneilla että pää kylmäksi ja ajatella suurimmilta osilta mitä hevonen voisi ajatella ja sitä kautta saada se toimimaan tahdon mukaisesti. En ole hirveän ujo, enemmänkin aika sosiaalinen ellen liiankin silloin tällöin. Paitsi kun keskityn sillon en oikeastaan kuule muutakuin oheistusta. Uudet tuttavuudet ovat aina parhaita. Siksi odotankin jos pääsisin hoitamaan tallille että saisin niin hevosista kuin muistakin hoitajista ystäviäni. Olen kuitenkin nyt etsinyt toisilta talleilta hoitohevosta sen toivossa että oppisin uusia ratsastus tekniikoita ja tutustua tämän pyöreän maan eri hevosiin. Erityisesti ei ole oikeastaan mitään mistä tykkäisin, tykkään vähän kaikesta, mutta maastot ovat ehkä se kaikista lempparein. Ulkonäöllisesti olen siis musta tukkainen, aika lyhyt 167cm ja 56kg painava poika. Moni kehuu sinisiä silmiäni vaikken niissä mitään erikoista näe. Yleisimmin käytän mustia ratsusaappaita ja mustaa kypärää. Takki ja housut vaihtelevat yleensä nekin ovat mustia.

Aleksi
      Ylläpitäjä
      • Lauman johtaja

Pääset Lokin hoitajaksi, tervetuloa!
      Voit aloittaa tekemällä hahmollesi kaapin, Hahmot -alueelle ja sitten voitkin jo kirjoittaa lokin päiväkirjaan ja osallistua toimintaan (:

Olivia
    Osallistuja
    • Postauksia: 1
    • Maitovarsa

MOI! Mä oon 2006 syntynyt tyttö.
    Haluaisin hoitaa Pilkkua, koska se kuulosti minulle juuri sopivalta.
    Tykkään vauhdikkaista poneista, ja laisekkampuoleiset eivät niin paljoa miellytä.
    Kaikki silti käy!
    Oon energinen ja kiltti.
    Kohtelen hevosia hyvin ja olen päättäväine ratsastaja.
    Oon harrastanut ratsastusta 5-vuotta, ja nyt haluaisin jonkun vähän haastavamman hevosen/ponin hoitoon:D

Aleksi
      Ylläpitäjä
      • Lauman johtaja

Hei, meillä on ratsastuksen opettaja nimeltä Olivia, joten voisitko väärinkäsitysten välttämiseksi vaihtaa nimen vaikka Olivia-Iina tms yhdysnimi, jolloin kutsumanimi kuitenkin pysyisi Oliviana 😀

Pääset kyllä Pilkun hoitajaksi, tervetuloa!

Cina
    Osallistuja
    • Maitovarsa

”Hei, olen Cina, 19-vuotias naisen alku. Tustustuin talliin ja asukkaisiin, kaikki hevoset olivat hurmaavia mutta eniten iski ja kovaa, Loki. Häntä siis toisvoisin, kakkos toive on sitten Valera.”
    Cina on 168cm pitkä ja painoa löytyy 57kg. Cinalla on pitkät mustat hiukset ja siniset nätit silmät.
    Itsevarmaa ja rohkeaa luottetta löytyy hyvin paljon villistä sielusta.
    Lokin kanssa Cina tahtoisi edetä pitkälle mutta siihen menee aikaa. Sellainen vahva side hevoseen tietysti pitäisi luoda.

Unohdan varmasti kertoa jotaa mut täydennän sitte 😁

Aleksi
      Ylläpitäjä
      • Lauman johtaja

Pääset Lokin hoitajaksi, tervetuloa!

Jesse
    Osallistuja
    • Postauksia: 233
    • Perus pullaponi

Hitsi, mikä mäihä! Oon valehtelematta silmäilly tätä mestaa jo ainakin neljä vuotta, ja pitkään miettiny olisko mulla mahiksia päästä porukkaan mukaan. Virtuaalitalleja on tullu harrastettuu -00 vuoden alkupuolilta, mut nyt ollu jo useemman vuoden tauko. En tiiä mikä sai mut eksyyn takas kattoon onko tää paikka vielä pystyssä, ja pakkohan se on koittaa päästä messiin nyt kun homma vielä pyörii! Nykyään kun kaikki tulee englanniks sepitettyä tekis hyvää päästä ylläpitään tätä äidinkielen kirjottamistakin, ja just sen takia haenkin hoitajapaikkaa. Ja kivaakin se olis kaiken lisäks!

” Jesse, parikymppinen miehenalku joka viihtyy pääosin yksin, muttei kieltäydy seurasta sitä tarjottaessa. Sarkastisella huumorilla varustettu tyyppi jolla ei mene sormi suuhun edes vaikeassa tilanteessa, ja omaksuu usein johtajan roolin mikäli porukka sellaista kaipaa. Saattaa antaa välinpitämättömän ja vaikeasti lähestyttävän kuvan itsestään, mutta kun tarpeeksi kaveeraa hänestä paljastuukin hauska kaveri joka on aina valmis uuteen seikkailuun. Melko hiljaisesta ulkokuoresta huolimatta mies omistaa tulisen, nollasta sataan luonteen, joka on surkuhupaisa yhdistelmä hänen pituutensa, 160cm, kanssa. Hoitopyyntönä olisi Halla, jonka kanssa hioa ratsastustaitoja, tai Valera, jonka kanssa ei varmasti tule tylsää. Kumpikin ehdokki käy! Hevostelusta hänellä on noin kymmenen vuoden kokemus, mutta viihtyy enemmän ”puskaratsastajana” kuin himokisaajana.

Aleksi
      Ylläpitäjä
      • Lauman johtaja

Oi vitsi Jesse, sovit varmasti täydellisesti meidän porukkaan! Annan sulle hoitsuksi Valeran sillä sen toinen hoitaja Lily on hankkimassa pian omaa hevosta. Voit alottaa tekemällä itellesi kaapin Hahmot-alueelle. Tervetuloa!

Saara
    Osallistuja
    • Maitovarsa

Moi! Olen jo pitkään seuraillut Hallavan toimintaa instagramin puolella,ja rakastunut Oreoon. Nyt pääsin viimein rekisteröitymään tänne sivuille,ja mikä ihana yllätys täällä odottikaan; Oreo etsii kakkoshoitajaa!
    Olen Sarianna, tutummin Saara. Ikäni on 16 v, ja olen harrastanut ratsastusta pienestä pitäen. Olen melko temperamenttinen,mutta tuntemieni ihmisten seurassa huumorintajuinen ja mukava. Pidän vaikeammista ratsuista ja siksi Oreo olisi ihana hoitohevonen. Olen jo pitkään miettinyt,että saisin jostain hoitohevosen,enkä voinut olla kirjoittamattta hakemusta.
    ~ Saara

Aleksi
      Ylläpitäjä
      • Lauman johtaja

Hei Saara, sovit varmasti Oreolle hoitajaksi, eli tervetuloa porukkaan! (:

Mira
    Osallistuja
    • Maitovarsa

Moikka! Hallanhan hoitajaksi sitä tässä sitten haetaan. Oon jo jonkin aikaa kerennyt tätä meininkiä sivusta seurata, uudella sekä vanhalla foorumilla, ja jo olin Peetunakin ehtinyt rekisteröityä tänne. Miran ja Peetun hahmot ovat kuitenkin niin sidoksissa toisiinsa, että Mira oli siellä taustalla aina kuitenkin, ja näitä kahta kirjoittaessa huomasin, että Miran juttuja oli kivempi suunnitella. No, ainakaan kukaan ei voi sanoa, että en olisi tarkkaan tätä harkinnut.

Mira on hieman eksentrinen persoona, introverttiyden ja sosiaalisen etiketin unohtamisesta syntynyt sekamelska. Nainen omaa rennon olemuksen, mutta päätettyään jostain hän panostaa siihen täysin. Mira ei jätä asioita puolitiehen taikka epäselviksi, vaikka saattaakin tehdä asioita hetken johtopäätöksistä. “Koska musta tuntu siltä”, onkin jotain, jota kuulee paljon tämän suusta. Nainen kohtaa uudet ihmiset avoimesti, mutta ystävystyy vain harvan kanssa. Mira arvostaa aitoutta ja rehellisyyttä, naisen voikin aina luottaa puhuvan totta. Tosin osa koko kuvasta saatetaan jättää kertomatta, eikä Mira välttämättä heti ensin astu korjaamaan väärinkäsityksiä niiden sattuessa.

Ratsastus: Lajin Mira aloitti 13-vuotiaana yhdessä parhaan ystävänsä Peetun kanssa – koulukuraattorin ehdotuksesta. Ratsastuksesta Mira ei alkuun edes piitannut, mutta hevosten seura ja tallityöt miellyttivät. Taitojen kehittyessä nainen alkoi suuntautua enemmän kouluratsastusta kohden, vaikka silloin tällöinen hyppely virkistikin. Nainen kuitenkin yhä asettaa vain lempieläintensä kanssa puuhailun parhaaksi ajanvietoksi, riippumatta ratsastuksesta tai sen tyylistä. Kilpaili ennen junioriluokissa helppo A tasolla.

Ulkonäkö: Mira on helppo tunnistaa kirkkaan pinkistä tukasta, joka avonaisena ylettyy naisen olkapäille. Tallilla hiukset ovat kuitenkin kiinni korkealla poninhännällä, niin että kasvojen molemmille puolille jää hiussuortuvat. Otsatukka ylettyy kulmiin asti. Naisen silmät ovat ruskeat ja iho vaalea, lähes kalpea. Meikkiä ei tämän naamalla nähdä juuri koskaan, eikä tällä ole sen puoliin lävistyksiä tai muita – kuten tatuointeja – kaan. Miran kroppa on hoikka, mutta urheilullinen, hän on pienirintainen ja muodoiltaan hieman lautamainen. Mira on 160cm pitkä.

• Tätä vastausta muokkasi 8 kuukautta sitten  Mira.

Aleksi
      Ylläpitäjä
      • Lauman johtaja

Oi vitsi vaikuttaapa mielenkiintoiselta hahmolta! Sovit varmasti mainiosti porukkaan ja Hallan hoitajaksi (:
      Voit aloittaa tekemällä kaapin tuonne hahmot alueelle ja sitten sen kun tarinoimaan (:

Zara
    Osallistuja
    • Postauksia: 6
    • Maitovarsa

Heippa!

Kiitos nopeasta vastauksesta kysymykseeni! En malttanut enää odottaa vaan uskaltauduin lähettämään hakemusta 🙂 Tuntuu hassulta – samalla tämä on niin outoa ja tuttua puuhaa, että en oikein tiedä, mitä tässä sanois! Mulla on kuitenkin paha tapa alkaa selittämään jotain ihan turhaa, joten mennään ehkä suoraan aiheeseen: tulin hakemaan hoitajaksi ihanalle Oreolle, jonka kanssa olisi ihana lähteä kehittymään niin hoitajana, ratsastajana kuin parivaljakkonakin!

Mistä mä pidän virtuaalihevosharrastuksessa? Ihanan virkistävä kysymys, en kyllä osannut odottaa! Virtuaalitallit on aina ollut sellainen maailma, johon hukuttautua, paikka, missä voi olla ihan mitä haluaa. Täällä kaikki on ihan niin täydellistä ja omassa päätäntävallassa kuin vaan haluaa, joka houkuttaa tällaista perfektionistiluonnetta hyvin paljon! Kirjoittaminen on erityisen lähellä omaa sydäntä ja näiden muutaman kuukauden aikana olenkin ehkä eniten kaivannut juuri sitä omaan mielikuvitusmaailmaan pakenemista kirjoittamisen kautta. Hyvänä kakkosena tietenkin tallien yhteisöllisyys: ratsastuskouluissa on mun mielestä niin IRL kuin URL jotain sellaista, mitä ei muilla talleilla saa. Olen myös melkoinen heppanörtti, enkä ole tähän mennessä löytänyt oikein mitään muuta paikkaa purkaa sitä! IRL tallillakin kaverini alkavat suunnilleen haukotella, jos alan selittää värien periytymisestä!

(Mähän varoitin siitä turhan selittämisestä…)

Olen ehkä vähän tylsä, kun otan hahmon esittelyn suoraan Zaran profiilista, mutta en varmaan paremmin osaa tyttöä vielä sanoiksi tiivistää:
    ”18-vuotias Zara Emilia Haanpää on sosiaalinen, abivuottaan läheisessä lukiossa viettävä tyttö, joka tuo auringon mukanaan minne ikinä onkaan menossa. Lämminsydämistä Zaraa ei varmasti koskaan näe suupielet alaspäin suuntautuneita, sillä hän ei pelkää esitellä hammasrivistöään edes ventovieraille! Zaran motto tuntuu olevan, että jos kaikki ovat tyytyväisiä, hänkin on tyytyväinen. Hän pyytää anteeksi välillä aivan kummallisistakin syistä eikä kehtaa kieltäytyä, vaikka ehdotus ei olisikaan järkevä. Kiperän tilanteen tullen hän jää miltei aina muiden kynnysmatoksi, mutta jos se ei häntä haittaa, niin kai se on ihan ok?
    Kaikkien kaveri, joka varmasti tervehtii jokaista vastaantulijaa, auttaa hankalintakin asiakasta ja tutustuu uusiin ihmisiin miltei huomaamattaan. Ystävämatskua siis!”

Olen tosiaan pitänyt aika lailla täydellistä taukoa virtuaaliheppailusta muutaman kuukauden ja nyt haluaisin palailla mukaan rennoissa merkeissä ihanan hepan hoitajana! En malta odottaa että pääsen näkemään, miten Zaran ja Oreon tarina kehittyy!

♥ Zara

• Tätä vastausta muokkasi 8 kuukautta sitten  Zara.

Aleksi
      Ylläpitäjä
      • Lauman johtaja

Oi vitsi vaikutat ihan täydelliseltä tyypiltä tänne ja Oreon hoitajaksi! Tervetuloa porukkaan (:
      Voit aloittaa tekemällä kaapin Hahmot -alueelle

Clara
    Osallistuja
    • Postauksia: 5
    • Maitovarsa

Moi, oon Clara Rosewood, ja oon jo vähän aikaa ettinyt itselleni sopivaa hoitsua ja nyt sellanen tuli vastaan! Oon 14 vuotias poniratsastaja, suunnileen 145cm pitkä, joten pienetkin ponit käy! Ykkös suosikiksi täältä löytyi Fonzie ja sitte toinen ihana heppa olis Pilkku, jos jompaa kumpaa saisin hoitaa täällä oisin ikikiitollinen. Olen aktiivinen ja kirjoitan näitä tekstejä mielelläni. Olen ratsastanut pienestä lähtien koko elämäni ja kokemusta löytyy.
    Ensimmäisenä silmään pisti Fonzie ja kun kävin enemmän lukaisemassa tietoja, niin huomasin että se olis just täydellinen! Me varmaan treenattais estepuolta enemmän ja koulussa yrittäisin saada Fonzien hyvin kuulolle. Tää varmaa alkaa jo kuulostaa siltä että olisin jo varma että pääsen hoitajaks xd
    Virtuaalihevosharrastuksessa pidän siitä miten mitä vaan voi tapahtua. Voi itse miettiä miten aikoo viettää höntsäily hetken, tai mitä aikoo hioa hikitreenissä. Tähän voi eläytyä mukaan vaikka tää ei ookkaan oikeassa elämässä oleva talli, tai valmennuskeskus. Hallava on omanlaisensa virtuaalimaailma täynnä yllätyksiä! Hienot hevoset ja villit pikkuponit ei ole pelkkiä piirustuksia, vaan niilläkin on tarinat!

Jos pitää viel kertoa enemmän jotain niin voin kirjottaa lisääkin, mutta tässä tällee tiivistetty hakemus 🙂

Aleksi
      Ylläpitäjä
      • Lauman johtaja

Tää oli just hyvä hakemus! Pääset Pilkun hoitajaksi kun sillä ei tällä hetkellä ole yhtään, tervetuloa porukkaan!

Nimetön
    • Postauksia: 23
    • Maitovarsa

Heipä hei! Täällä kirjoittelee varmaankin jo ennestään tuttu Kira Ahonen! Tutummin Kira. Olen ollut ennen Mollyn hoitajan. aloitin lokakuun alussa ja lopetin marraskuun lopussa Mollyn hoitamisen koska motivaatio katosi.. Noh loppujen lopuksi löysin taas motivaatiota! Mennäänpäs nyt asiaan! Eli minä Kira olen juuri 18 vuotta täyttänyt nuori nainen, en ole mitenkään vakava yleensä tykkään vitsailla melkein kaikesta ja nauran melkein kaikelle. Osaan kyllä olla vakavakin. Uusien ihmisten seurassa olen hieman ujo/ahdistunut mutta kun tutustun ihmisiin paremmin niin sitten on vaikea saada minua lopettamaan puhumista. Yleensä tallilla päälläni on sininen toppatakki, mustat ratsastus housut, mustat ratsastus saappaat ja käytän myös mustia ratsastus hanskojani. Minulla on mustat pitkät hiukset ja vihreät silmät. Hevosten kanssa olen kokenut jo paljon ja hoito heppoja Kim on ollut, voisin sanoa että tiedän hevosista kaiken.
    Hoito hepaksi toivoisin joko Savua, rokkia tai Lokia. Kaikki hevoset ovat ihanan luonteisia ja haluaisin kokea paljon esimerkiksi Lokin kanssa.
    Tiedän että en ehkä pääse hoitajaksi ja tämä ei minua haittaa! Noh nähdään!

Aleksi
      Ylläpitäjä
      • Lauman johtaja

Pääset Rokin hoitajaksi! Siirrän sun kaapin takaisin paikalleen niin vvoit sitä muokata

Nimetön
    • Maitovarsa

Moi! Jeps, koska tuntuu, että nyt elämässä ois taas aikaa kirjoittelulle ja talli jossa oon jo pitkään ollut hoitajana (Hemsbury) ei tunnu enää nousevan jaloilleen, niin tässä olisi nyt toinen vaihtoehto nyt hakusessa. Hallavaa oon seurannut myös jo pidempään, varsinkin instan puolella ja tää tuntuu hyvältä ratkasulta. Ikinä on oo hoitanut foorumi tallilla, vaikka jo ala-asteella tullut ekoja tarinoita raapusteltua. Nää tuntuu vähän sekavilta mulle, mutta kai sitä tässä samalla oppis 😀 Tää mun sama suosikki hahmo edelleen olemassa Hemsburyn sivuilla.

Noniin, joo, hahmoon sitten;

Thomas Caffrey 19vuotta

Tästä tukkapörrössä kulkevasta miehenalusta saa helposti hieman epämukavan kuvan. Vihreänharmaat silmät välttelevät katsettasi ja poika tuntuu muutenkin poissaolevalta ja tökeröltä. Hän liikkuu useimmiten yksin ja välttelee joutumasta sosiaalisiin tilanteisiin, on harvasanainen ja hieman kylmäkiskoinen varsinkin uusia ihmisiä kohtaan. Ei kuitenkaan tarkoituksella ole mitenkään ilkeä tai tökerö, ei vain ole kovin hyvä ihmisten kanssa toimisessa. Tulee ehkä parhaiten toimeen vähän itsensä kaltaisten tyyppien kanssa, sellaisten, jotka osaavat hoitaa asiansa yksin ja omassa hiljaisuudessaan. Thomas ei pidä paikallaan junnaamisesta, turhasta haahuilusta, liiasta höpötyksestä tai uteliaisuudesta.

Thomas on varttunut vanhempiensa maatilalla, pienellä lypsykarja tilalla, lehmien keskellä kesälaitumella, jahtaamassa pihakanoja ja häiriköimässä traktorin kyydissä. Lehmien ja kanojen lisäksi perheellä on myös pari hevosta ja poni, muttei kunnon kenttää. Koiria ja kissoja unohtamatta. Hevoset ovat lähinnä Thomaksen pikkusiskon armoilla, mutta Thomas on aina ollut lapioimassa lantaa minkä kerennyt navetta ja peltotöiden lisäksi. Ratsastustunneilla ei ole ikinä käynyt, mutta hevosista tietää enemmän kuin moni muu vaikkei koulukiemurat sujukaan. Hypännyt epämääräisiä maastoesteitä ja mennyt useammin ilman satulaa kuin satulan kanssa, mutta itse sanoo sen olevan vain laiskuutta.

Hevos toive:
    Molly.
    Okei juu, tiedän, että sillä on jo ainakin yks? hoitaja. MUTTA Molly ois loistava kaveri Thomakselle ja pojan tyyppinen hevonen ja lisäksi… Mä täällä ruudun toisella puollella pystyisin (ehkä, köhköh xd) hyödyntämään mun jo olemassa olevia varastossa olevia stooreja pienellä fiksauksella tähän hevoseen.

Rokki sitten kakkostoive.

Aleksi
      Ylläpitäjä
      • Lauman johtaja

Mielenkiintoselta vaikuttava hahmo ja oot enemmän kun tervetullut mukaan porukkaan! En vaan mielellään ota yhdelle hevosella useampaa aktiivista hoitajaa kun toisilta vielä puuttuu, eli pääset Rokin hoitajaksi (:

Nimetön
    • Maitovarsa

Hheii :3
    Mun on nyt pakko tulla viel uudestaan kysymään tätä kun tuolla hevoset osiossa lukee, et jokaselle polskille vois ottaa kaks hoitajaa niin voisikohan mun hoitsuksi vaihtaa Mollyn? Tai siis niinku tässä oli vissiin alunperinkin vähän se tilanne, että Rokillakin oli jo hoitaja, mutta en ite sitä jotenkin huomannut kun tein tota hakemusta…

Ääääh anteeks ku oon rasittava, mutta edelleen vetoisin mun tarinoihin mihin Molly sopis paremmin, plus, et se ois Thomakselle parempi kumppani kun sillä poika vois sit ratsastellakin, kun taas Rokki ainakin mun silmissä on sille liian pieni… Vaikka tietysti on silti rajattomasti kaikkii vaihtoehtoi mitä pystyis tehä.

Nojoo mut okei :DD Olethan tänään suopea päätöksissäsi ^.^’

Aleksi
      Ylläpitäjä
      • Lauman johtaja

En ota sellasille hevosille useampaa hoitajaa joilla on jo aktiivinen hoitaja ja Emily on ihan super aktiivinen. Rokin hoitaja sitten taas ei oo näyttäny samanlaista motivaatiota/pitkäjänteisyyttä niin olis kiva että silläkin olis joku pysyvä kaveri. MUTTA jos Rokki ei todella yhtään nappaa niin oon kaavaillut ostavani tässä lähipäivinä tänne suokkitammam (pystyynkuollut, ratsataessa kunnon jyrä ja pukkiperä) sekä lämpösen ex-ravurin joka on kiltti muttei osaa oikein mitään vielä, niitä voi alkaa hoitaa jos malttaa odottaa ehkä noin viikon.

//en oikein muutenkaan ymmärrä tota kierrätettyjen tarinoiden logiikkaa?

Nimetön
      • Maitovarsa

No höh :d Mut näitä vois kuitenkin vähän tarkennella sillee sivuillekin jos jossain lukee et kaikille kaks ja muutenkin parissa paikkaa eritietoja kenelle ollaan ottamassa ja kelle ei.

Heh, mulla on vaan mielessä visio mitä olisin halunnut vähä päästä seuraamaan kun kyse kuitenki on mun vanhasta hahmosta, jonka taustat ja kaikki oon jo suunnitellu jo pitkän aikaa sitten niin jotenki oon niin kaavoihin kangistunut et tuntuu hassulta kirjottaa pikkuponeista :Dd Plus tiedän kyl et Loki oli kans ilman hoitajaa, mut edes irl ni jotenki ton tyyppiset ei nappaa ollenkaa ni siks kallistuin kuitenki tohon poni puoleen.
      Mut pikselikaverithan tässä on kyseessä et ei se niin vakavaa ole.

Aleksi
      Ylläpitäjä
      • Lauman johtaja

Valitan, mutta mulla ei oo aikaa päivittää joka päivä joka paikkaan kaikkia muutoksia, kun tapahtuu mm tällaista sähläystä kun sun kanssa tässä. Hoitajahaku topa ja ilmoitukset topa on kuitenkin koko ajan ajantasalla.
      Syksyllä otin kaikille kaksi hoitajaa koska kysyntä oli niin suuri, ja instagrammin puolelta tuli paljon nuoria hoitajia joista suurin osa sitten lopettikin, kuten olin arvannut. Pääsääntöisesti vain yksi hoitaja/hevonen, poikkeus silloin kun hoitaja ei ole aktiivinen.

Olen pahoillani jos tää ei nyt natsaa sun historiaasi nähden, mutta koko harrastuksen pointtinahan on kirjoittaa UUSIA tarinoita – vaikka sitten ihan uudella hahmolla joka on paikkaan ja hevoselleen räätälöity. Ei niin päin että tallin pitäisi taipua jokaisen hoitajan olemassa olevan tarinan mukaiseksi.

Nimetön
      • Maitovarsa

Hetkinen hei, en mä nyt tarkoittanutkaan, että tässä ollaan koko tallia laittamassa uuteen uskoon, koska menin kysymään uudestaan (lisäks sanoin, että anteeks vielä ku on ärsyttävä, mutta halusin vaan nyt varmastaa olisiko kuitenkin ollut ok). Huomasin vaan, että tuolla kun valitsee ”hevoset” niin siellä tosi selkeesti lukee, että kaikille hevosille kaks hoitajaa. Ja koska en oo vielä kirjoittanut suoraan Rokin hoitamisesta niin en nyt ajatellu, että kenenkään tarvii loukkaantua tai pitää tätä hirveenä säätämisenä, mut anteeks kuitenki jos tätä semmosena pidät.

Ja mistä sä sen tietää onks joku vanhaa vai uutta tekstiä? Mitä jos musta tuntuu hyvälle käyttää jotain vanhaa juonikuviota pohjana.

Aleksi
      Ylläpitäjä
      • Lauman johtaja

Mä en nyt rupee väittelemään, joko hoidat sitä Rokkia tai et. Oon tässä koittanut avata sulle miksi Mollya ei voi hoitaa ja miks hommat toimii niinkun toimii. Annoin myös vaihtoehdoksi vaihtaa hoitsua noihin uusiin.

Alana
      Osallistuja
      • Postauksia: 65
      • Koulutuksen tarpeessa

Rokkia voi myös ajaa, jos ei voi ratsastaa, sillä on kärryt jossain tallin nurkalla.

Ronja
    • Postauksia:
    • Maitovarsa

Olen Ronja, iältäni olen 14v. Pituudeltani olen 165cm ja painan 40kg. Luonteeltani olen rauhallinen ja hoidan hevoset rauhallisesti, mutta päättäväisesti. Ratsastaessa annan selvät avut ja olen päättäväinen.
    Koulutasoltani olen Helppo A ja Rataesteet on 120cm. Olisi kiva päästä hoitamaan jotain suht. Haastavaa hevosta.

Nimetön
    • Postauksia: 23
    • Maitovarsa

Kira Ahonen. Tutummin Kira, 15 vuotias Kira ei ole mikään vakava tyyppi. Yleensä hän on hassu ja päättäväinen. Kira on kyllä vähän herkkä eikä joskus edes halua puhua.. Ratsastusta hän on harrastanut jo viisi vuotta, ja tietää hevosista lähes kaiken. Kiran vanhemmat erosivat kun Kira oli juuri täyttänyt viisi vuotta. Siitä asti Kira on asunut isällään äitipuolensa, kahden pikkusiskon ja oman koiransa (Omarin) kanssa. Haluaisin päästä hoitamaan Mollya koska tämä on ihanan luonteinen ja näköinen. Mollya Kira on käynyt lähes joka päivä katsomassa ja silitelemässä. Valitsin Hallavan koska se on hyvin lähellä kotiani. Ja koska täällä on aivan kauhean ihanat ihmiset ja hevoset. Minulla ei ole erikois syytä miksi minut pitäisi ottaa toivon vain että pääsisin Mollya hoitamaan!

Aleksi
    Ylläpitäjä
    • Lauman johtaja

Pääset Mollyn hoitajaksi, tervetuloa! (:

Nea Kiviniemi
    Osallistuja
    • Maitovarsa

Hei. Olen Nea Kiviniemi ja olen 16v. Rakastan hevosia. Olen ollut koko ikäni hevosten kanssa. Omistan täällä hetkellä tallin. Ja olen etsinyt hoitohevosta. Mutta mistään ei ole löytynyt sopivaa.

Olisin kiinnostunut hoitamaan Mollyä. Kävin katsomassa Mollyn tiedot ja taidot olivat juuri minun tasoiseni. Luonnekin oli juuri kiva. Olisi ilo päästä Mollyn hoitajaksi.

Aleksi
    Ylläpitäjä
    • Lauman johtaja

Hei, otan Hallavaan ainoastaan täysin realistisia hahmoja, eli hoitajalla ei voi olla omaa tallia tai omia hevosia. (Muista että Hallava on erillinen universumi instagramista eli voit tehdä hahmosta erilaisen kuin siellä). Eli jos muokkaat hahmoasi, ja kirjoitat siitä vähän kattavamman esittelyn saat kyllä hoitohevosen. Mollylla kuitenkin on jo kaksi, eli valitse yllä olevasta listasta joku jolta vielä puuttuu kakkoshoitaja.

Emma
    Osallistuja
    • Maitovarsa

Moi! Oon jo pitkään etsinyt sopivaa tallia jossa voisi käydä hoitamassa hevosta. Olen siis 14 ja olen harrastanut ratsastusta eri paikoissa yhteensä 6 vuotta. Joten kokemusta hevosista on. Haluaisin hoitaa ponia tai hevosta jossa olisi enemmän haastetta kuin että se olisi ns enkeli. Ilmoitathan jos saan hoitaa jotain hevosta tai ponia.

Aleksi
    Ylläpitäjä
    • Lauman johtaja

Hei, haluisin kuulla vähän lisää sun hahmosta! Kerro minkälainen se on luonteeltaan ja mikä hevosharrastuksessa on parasta. Lisäksi haluaisin kuulla susta itsestäsi, miksi haluat hallavaan hoitajaksi, mitkä on sun virtuaalihevostaustat?
    Meillä on vapaina Loki, Rokki ja Pilkku, voit toivoa jotain niistä hoitsuksesi

Aiheeseen ‘Hoitajahaku 2018’ ei voi kirjoittaa uusia vastauksia.

Siirry työkalupalkkiin