- Tämä aihe sisältää 12 vastaukset, 12 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 2 kuukautta sitten
Ciara toimesta.
-
JulkaisijaArtikkelit
-
-
Voit käyttää profiilikuvanasi mitä tahansa piirrettyä kuvaa, johon sinulla on oikeudet (itse piirtämä tai kaverilta luvan kanssa saatu), tai voit pyytää Aleksia piirtämään sinulle. Alle voit jättää ulkonäkökuvauksen ja mahdollisesti linkkejä mallikuviin. Aleksi piirtää sillä aikataululla mikä mihinkin elämäntilanteeseen sopiin, eli olethan ystävällinen ja odotat kärsivällisetsi! (:
-
Moi, saisinko sulta ittelleni proffakuvan, jossa 15 vuotias tyttö, kaunis joka ei meikkaa, pitkä ruskea puolikihara paksu tukka ja ruskeat silmät. Käyttää yleensä vaaleanpunaista paitaa.
-
pistetääs Mikaelakin jonoon 😀 annan melko vapaat kädet sulle, Mikaelan profiilista löytyy kuvausta hiuksista tms. ja inspiraatiota voit kattoo täältä
pari pientä yksityiskohtaa toki on joita ei profiilissa oo vielä (lisään iha just), Mikaelalla on nenän vasemmalla puolella hopeinen nenärengas-
Tätä vastausta muokkasi 1 vuosi, 1 kuukausi sitten
Mikaela.
-
Tätä vastausta muokkasi 1 vuosi, 1 kuukausi sitten
-
Laitan Tinkan kans jonoon, kun en osaa itse piirtää ihmisiä :D. Nykysestä profiilikuvasta pitäs nähdä melko hyvin, miltä hahmo näyttää.
-
Nimetön
Ei-aktiivinen- Postauksia: 23
- Maitovarsa
Tulen jonoon! Voitko piirtää mun proffan kuvaksi : Musta hiuksisen tytön jolla on vihreät silmät ja pisamia! Kiitos
-
Mäkin sitten ajattelin tänne tulla jonottelemaan 😀
Tosiaan jonkinsortin mood boardin oon sulle hoitajien instaryhmässä laittanut, mutta siis: vaaleahiuksinen ja vihreäsimäinen tyttö kera pisamien ja huonon (ja vihreä painotteisen) tyylitajun, hiuksia on noi rintoihin asti.
Voin antaa lisä kuvausta tarvittaessa 😀 -
Tulen kans tänne jonottelemaan:)
Eli Elina ois ruskeahiuksinen (hieman punertavaa sävyä). Hiukset ulottuvat about rintrintoihin. Omistaa myös haaleita pisamia ja vihertävät silmät.
Tarvittaessa voi tulla kysyy lisäkuvia-
Tätä vastausta muokkasi 1 vuosi sitten
Elina Honkisuo.
-
-
Christian haluaisi myös profiilikuvan, esittelystä löytyy kattavat tiedot ulkonäöstä, mutta lyhykäisyydessään sellainen nuoren Zac Efronin näköinen vaaleammansinisillä silmillä 😀
-
Christian Andersson.
-
-
Noallekin sais piirtää profiilikuvan, oon ite kynän päässä vähän kömpelö. Noan esittelystä löytyy tarkempi kuvaus sen ulkonäöstä, mutta pähkinänkuoressa Noa on lävistetty (septum, bridge, snake bites, kulmakoru, korvavenytykset), kalpeanaamainen miekkonen, jonka pään päällä lilluu mustaksi värjätty rastanuttura. Ruskeat silmät & teräväpiirteiset kasvot, tummat ja paksut kulmakarvat 🙂
-
Lola kaipais myös profiilikuvaa.
Lola on aika paljon Diana Guerreron näköinen.Lola hymyilee paljon ja käyttää aina huulipunaa.
-
Piirtelin vähän profiilikuvia, saa toki vaihtaa ne itse piirtämät takaisin jos siltä tuntuu (:
-
Nancy tulisi kanssa tänne ilmottautumaan. Näyttää siis melko paljon tältä mutta hiustyyli käytännössä aina Tälläinen tällä pituudella ja kiharilla
-
Mäkin tuun nyt jonoon 😀 Hoitajakaapissa kuvaus miltä näyttää Ciara! 😉
-
-
JulkaisijaArtikkelit