Hoitajahaku 2021

Foorumit Hoitaja ja Yksärihaut Hoitajahaku 2021

Luet parhaimillaan 6 vastausketjuja
  • Julkaisija
    Artikkelit
    • #52899 Vastaa
      Aleksi
      Avainmestari
      • Postauksia: 1507
      • Lauman johtaja

Taas olisi paikka auki tarinoista ja hevosista innostuneelle kirjoittajalle!

Viehättääkö ratsastuskoulun tunnelma ja hoitohevostoiminta? Haluatko kirjoittaa hoitajan näkökulmasta niin alkeistunneilla avustamisesta, hevosen harjauksesta kuin ratsastuksestakin? Sitten olet tullut oikeaan paikkaan! Toki saat kirjoittaa kaikesta muustakin hahmosi elämästä tallilla ja sen ulkopuolella, mutta miljöönä Hallava antaa edellytykset nimenomaan perinteiselle ratsastuskoulutunnelmoinnille. Lisäksi saat osallistua kaikkeen järjestettyyn toimintaan ratsastustunneista leireihin ja kilpailuihin, sekä tietysti keksiä mielenkiintoisia juonenkääntitä muiden tallilaisten kanssa.

Ennen kuin saat itsellesi hoitajan pestin, tulee sinun hakea paikkaa kirjoittamalla napakka hakemus. Hakemuksen avulla selvitämme, että olet varmasti motivoitunut kirjoittamaan tarinoita ja, että hahmosi sopii ratsastuskouluympäristöön. Sen takia hakemukseksi ei riitä pelkkä hahmon ominaisuuksien listaus. Kerro hakemuksessa itsestäsi, eli minkä takia haluat osallistua Hallavan toimintaan, sekä hahmostasi. Perustietojen, kuten iän, ulkonäön ja ratsastuskokemuksen lisäksi haluamme tietää minkälainen tyyppi hahmosi on. Minkälainen menneisyys sillä on, mistä se haaveilee ja miksi se haluaa hoitajaksi. Ihan kaikkea ei kuitenkaan hakemuksessa tarvitse paljastaa, vaan voit jättää yllätyksiä myös itse tarinoista luettavaksi. Pääasia on, että hahmo vaikuttaa persoonalliselta ja sellaiselta jonka näkökulmasta sinä itse jaksat kirjoittaa kuukaudesta toiseen. Lisää hakemuksesi loppuun toive, mitä hevosta hahmosi haluaisi hoitaa.

Ylläpitäjä lukee huolella kaikki hakemukset ja lähettää muutaman päivän sisällä vastauksen siitä, pääsetkö hoitajaksi. Onnea hakuun!

Nämä hevoset etsivät itselleen hoitajia:
      Hevosten esittelyt täällä
      Milo
      Pilkku
      Molly
      Lilli
      Miska
      Hauska
      Toko
      Valera
      Osku
      Cooper

• Tätä aihetta muokkasi 7 kuukautta, 3 viikkoa sitten Aleksi.
      • Tätä aihetta muokkasi 7 kuukautta, 2 viikkoa sitten Aleksi.
    • #52920 Vastaa
      Elina Honkisuo
      Osallistuja
      • Postauksia: 52
      • Koulutuksen tarpeessa

Ensikerran Elina sai kosketuksen Hallavaan tämän ollessa 14-vuotias. Tuolloin hän haki tärisevin käsin Cellen hoitajaksi, ja hän sai kuin saikin pestin Cellen puunaajana. Yhteistä taivalta parilla kertyi hyvä tovi kunnes Cellen muuttaessa myös Elinalla loppui aktiivinen heppailu. Nyt kuitenkin tauon jälkeen palo heppoihin ja erityisesti Hallavan lämpimään porukkaan on palannut. Eikö se niin ole, että kerran heppatyttö on aian heppatyttö?

Elina on nykyisin 16-vuotias tyttö, jota usein kuvataan hiljaisena ja jopa sulkeutuneena ihmisten toimesta, jotka eivät tyttöä tunne. Kuvaus olisi kuitenkin täysin erilainen, jos asiaa kysyisi Elinan kavereilta. Vastaus olisi johonkin energiseen, iloiseen ja huumorintajuisempaan päin. Ei siis kannata antaa ulkoisen olemuksen hämätä ensi tapaamisella, sillä kuoren alta löytyy täysin toinen persoona. Mikään hienohelma tyttö ei ole, eikä Elina pelkää fyysisytä työtä tai käsien likaamista.

Elina on ratsastellut vain satunnaisia kertoja ja haluaisi päästä takaisin kehityksen pariin. Aikoinaan hän oli HeB(-A) tasoinen ja hyppäsi ratana 80cm, mutta taidot ovat saattaneet hieman ruostua. Super suloinen Osku valloitti tytön sydämen täysin. Kai se niin on, että ne on ne punaiset ruunat, jotka tyttöä ihastuttavat. Olisi super juttu päästä takaisin hoitajaporukkaan mukaan Hallavan vilskeeseen.

• #52921 Vastaa
        Aleksi
        Avainmestari
        • Lauman johtaja

Oi ihanaa, että päätit tulla taksaisin! Sun tarinoita on kaivattu ♡
        Saat ehdottomasti Oskun hoitohevoseksesi, Elina on sille ihan täydellinen.
        Voit tehdä itsellesi oman päiväkirjan nimellä Elina & Osku, ja saat tosiaan kirjoitella sinne kaikki Elinaan liittyvät tarnat. Enää ei ole erikseen tallipäiväkirjaa tai My Dear Diarya, eli kaikki tarinat voi laittaa sinne samaan paikkaan 🙂
        Tervetuloa!

• #53148 Vastaa
      Pilvi
      Osallistuja
      • Postauksia: 2
      • Maitovarsa

Heippa! Täällä kirjoittelee heppahullu, joka rakastaa kirjoittaa kaikkea!
      En omista omaa hoitohevosta, mutta auttelen tallilla usein ja hoidan heppoja paljon. Kirjoittamisesta sen verran, että olen aina etsinyt Hallavan tyyppistä kirjoittelusivustoa ja olen hyvin iloinen, kun vihdoin löysin tämän virtuaalitallin!
      No, pidemmittä löpinöittä mennään nyt hahmoni esittelyyn:

Pilvi on 13-vuotas tyttö, joka on ratsastanut niin pitkään kuin muistaa. Hänellä on kirkkaan siniset silmät ja hyvin vaaleat hiukset. Tasoltaan Pilvi on HeB ja hän pystyy hyppäämään ratana 90cm saakka.

Pilvi sai ensimmäisen hoitohevosensa ollessaan 11-vuotta. Hän oli niin onnellinen, ettei tiennyt miten kuvailla sitä. Pilvi ja Hottis ehtivät nauttia yhteisestä matkasta vain vuoden, jonka jälkeen Pilvin elämä murtui täysin. Vanhempiensa työn vuoksi perhe joutui muuttamaan eri kaupunkiin ja Pilvi tuli mukaan, tietenkin. Hevoset katosivat näköpiiristä ja ainoa kosketus niihin kauraturpiin oli Pilvin serkun oma hevonen, jolla hän ratsasteli satunnaisia kertoja ja hyppäsi välillä.
      Sitten tapahtui uusi mullistus. Pilvi löysi uuden ihanan ratsastuskoulun, Hallavan, ja rakastui täydestä sydämestään Valeraan, vaikkakin hän ei luultavammin koskaan tulisi saamaan vastarakkautta.
      Olisi ihanaa päästä Hallavan talliporukkaan ja toivon koko sydämmestäni, että Pilvi hyväksyttäisiin Valeran hoitajaksi!

• #53149 Vastaa
        Aleksi
        Avainmestari
        • Lauman johtaja

Hei, tosi kiva että päätit hakea Hallavaan ja ehdottomasti saat Valeran hoitohevoseksesi! Voit aloittaa tekemällä itsellesi päiväkirjan ja laittamalla sen alkuun kuvauksen hahmostasi 🙂

• #53174 Vastaa
      Alisa
      Vieras
      • Postauksia: 309
      • Kisatykki

Heippa, olen hepparakas tyttö joka harrastaa ratsastusta oikeassakin elämässä, sitten hahmoon

Alisa on 14-vuotias tyttö joka rakastaa hevosia ylikaiken, hänellä on ollut elämänsä aikana viisi hevosta joista neljä on kuollut ikävällä tavalla
      Nyt Alisalla kuitenkin on siro englannintäysiveritamma Andy joka on liian vanha ratsastukseen, Alisa toivoisi hoitohevosekseen Pilkkua, Alisa on kokenut hevosten kanssa paljon ja hyppää ye.100cm re.80 kouluratsastus on HeB, Alisa toivoo Andya helpompaa ratsua ja hakeekin ratsastuskouluun harjoittelumielessä

• #53175 Vastaa
        Aleksi
        Avainmestari
        • Lauman johtaja

Hei, kiva kun päätit hakea hoitajaksi ja tervetuloa porukkaan! Rekisteröidy ensin sivustolle ja sitten voit aloittaa Pilkun hoitajana

• #53215 Vastaa
      Vilma
      Vieras
      • Kisatykki

Moikka moii! Olen Vilma Saaristo, iältäni olen 16 vuotias ja hakisin Tokon hoitajapestiä. Luonteeltani olen reipas ja rakastan pitkiä hoitosessioita heppojen kanssa. Vilmalla on ollut 1 oma heppa joka kuoli onnettomuudessa… Hiukseni on Blondit ja vihreät silmät. Päälläni on yleensä navyä tai mustaa tai viininpunaista. Tasoltaan Vilma on Helppo A ja hyppää ratana 100cm luokkia!

• #53216 Vastaa
        Aleksi
        Avainmestari
        • Lauman johtaja

Moi! Pääset Tokon hoitajaksi. Rekisteröidy ensin sivustolle ja voit sitten luoda Vilmalle oman päiväkirjan

• #53219 Vastaa
        Vilma
        Vieras
        • Kisatykki

Ja Ainiin! Etsin täydellistä hoitsua itselleni, joten ilmoittelen jos Toko ei ollut tyyliini.

• #53223 Vastaa
        Vilma
        Vieras
        • Kisatykki

Moi! Tein päätökseni, jatkan vain virtuaalitalleilla, joissa hevosten kuvat ovat aitoja! Pahoittelen tästä, mutta toivon hyv jatkoa Halla an tallille…

T:Vilma Saaristo

Ps. En jostain syystä saa Vilman päiväkirjaa poistettua, vaikka mä olen kirjautunut sisään…

• #53224 Vastaa
      Rena Leena Ojala
      Osallistuja
      • Postauksia: 1
      • Maitovarsa

Lähetetty: 30.7. klo. 20.01

Moikka Aleksi
      Rena tääl, se punatukkane lievästi rasavilli kakara. Pitkästä aikaa..
      Mut siis joo, muutin takasin Pronssijoelle. Sain työpaikan siitä Cittarin vieresestä päiväkodista

Pohin täss, tai siis oon pohtinu jo pitkää, et hirmune ikävä tallille. Ja selasin toss tallin sivuja ja olin kattovinani et teill olis heppoja vailla hoitajia. Jos kelpaa voisin tarjota auttavaa kättä tässä. En hirveesti oo parinvuoden aikana tallilla pyöriny, mut tekis aika paljo mieli tulla taas.

Molly pisti silmää, tulee vähä mielee Kyyhky. Upeen näköne tamma, sopis varmaa tälläselle heppa veteraanille joka haluis pikkuhiljaa palailla tallihommiin.

Mut hei palaillaan ku kerkiit.

Yst.terv
      Rena

(Ja aika takapirulle. Täällä vuosien takaa hallavan vanha tuttu Aada ja hänen kultakimpaleensa Rena. Miulla alkaa abi-vuosi lukiossa ja kirjotusten kauhuissa mietin, et olis kiva keksii jotai tekemistä, joka olis kunnon lomaa aivoille. Joten tulin ettineeks et onks tää vielä olemassa. Ja juu, tulin pohtineeks et Renan henkiin herättely vois olla hauskaa.
      En oo vielä päättäny minkä ikäne Rena olis, tai muita yksityiskohtia, mutta ne vois rakentua tässä pikkuhiljaa.

Yst.terv
      Aada)

• #53231 Vastaa
      Oliver Sola
      Vieras
      • Kisatykki

Heips!

Olen Oliver Sola, mutta paremmin minut kyllä tunnetaan nimellä Rene. Mistäköhän sekin tulee xD Olen vain tämmönen perustallaaja, vaikkakin oletan että jokaisella ei välttämättä ole isoja enkelinsiipiä tatuoituna lapojen kohdalle merkkinä ja muistutuksena toivosta, uskosta elämään ja vapauteen. Niin vähä arvelinkin. Olen 19- vuotias ja syntynyt 09.03.2002 . Sekin on varmaan kannattavaa mainita että olen vain 165cm pitkä, vaikka nyt sitä en mieluiten mainitsisikaan.

Olen luonteeltani attavainen(saa muut hymyilemään niin tykkään) ja alussa vieraiden uusien henkilöiden kanssa saatan olla vähän hiljainen, kun mieluummin selvitän toisen henkilön persoonan ja luonteen ennen kuin teen tuominnan uskallanko itse avautua omasta elämästäni. Menneisyyteni taki luottamus uusiin on vähän heikoilla kantimilla, mutta kun olen jonkun siipieni suojaan ottanut, paree olla kajoomatta, koska muuten tulee aika äkkiä sairaalareissu. Sen takia kavereideni mukaan olen vähän ns. toinen äitihahmo heille xD. Kaikesta huolimatta minun kanssani on ihan helppo tulla toimeen.

Minulla on musta paksu lievästi kihara muodostaan kasvanut korvanlehteen ylettyvä epäsiistin siisti tukkapehko, jota miknä kyllä yleensä pitää ratsastaessa puoliponnarilla ettei se menisi silmille. Minun nenäni päällä on myös havaittavissa pari pisamaa. Minulla on lähes mustat silmät ja kohtalaisen terävät kasvon piirteet. Minulla on myös suhteellisen vaalea iho, jota koristaa yksi tatuointi yläselässä, enkelin siivet niinkuin aikaisemmin mainitsinkin. Minulla on myös aika monta lävistystä, mutta ei yleensä niitä tallilla käytä.
      Minulla on mustat ratsastushousut(kisoihin löytyy myös valkoiset) ja kirkkaan keltainen untuvatakki ratsastukseen ja vaalean harmaa pitkä huopatakki muuten kylmille säille. Käytän mustia ratsastussaappaita ja mustaa kypärää.

Minulla on oma poni tällä hetkellä ja valmentaudutaan kenttäratsastuksessa. Koulutasoltani olen vahva HeA ja esteitä hyppään ratana sujuvasti tällä hetkellä 100-110(aikaisemmin hyppäsin 120-130, mutta ei ole pitkään aikaan päässyt kunnon isoille esteille kun alla olevalle ponille nuo ovat jo aivan liian korkeita). Maastoesteitä mennään vaihtelevasti riippuen treenin laadusta ja määrästä lähiaikoina 70-100 välillä. Hevosten kanssa olen pyörinyt ihan pienestä asti.

Sitten on varmaan hoitoponitoiveen vuoro. No toiveena olisi tämä Miska-niminen herrashevonen. Voitaisiin viettää lukuisia halihetkiä ja voisin opettaa sille kiinaa :3 Ei siis sillä, että minä sitä muka itse osaisin puhua, mutta kumminkin.

Ter.
      Rene

( Sitte ruudun taakse mennessä voin kertoo, että ois muka päästä Hallavalle hoitamaan, koska tää tarjoaa niin hyvät kirjotus ja tuhertelu mahollisuudet ja lisää motia täl hetkel vaa niin paljo, nii ois kiva jos pääsis koittaan.)

Luet parhaimillaan 6 vastausketjuja
Vastaa aiheeseen: Hoitajahaku 2021

You can use BBCodes to format your content.
Your account can't use Advanced BBCodes, they will be stripped before saving.

Tietosi: